Mitä jos asiakas ei maksa laskua?

Mikäli asiakkaasi laskun maksaminen viivästyy, lähetämme maksumuistutuksen. Mikäli asiakas ei tämänkään jälkeen maksa laskua, siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi.

Ennen maksumuistutuksen lähetämistä tai laskun siirtoa perintätoimistolle keskustelemme kuitenkin asiasta kanssasi. Muista, että jokaisen kirjoittamasi laskun tulee olla oikeellinen ja sovittu. Silloin asiakkaasi on tietoinen tulevasta laskun summasta ja asiakas on hyväksynyt tekemäsi työn.

Riskin pienentämiseksi varsinkin suuremmat työt kannattaa sopia jaettavaksi useisiin laskutuseriin.

Suosittelemme allekirjoituksen ottamista aina työn valmistuttua, jotta voit todentaa tehdyt työsi ja sopimanne hinnat mahdollisen riitatilanteen varalta. Kirjallinen sopimus toimeksiantajan kanssa on aina hyvä tapa. Silloin kummallekin osapuolelle on selvää, mistä on sovittu. Valmiin sopimusmallin löydät extranetissä kohdasta Lomakkeet.

Kategoria: 
Laskutus
 
Toimipiste.fi

Laskuta työsi helposti Toimipisteen kautta ilman yrityksen perustamista.
Silloin saat olla oman alasi ammattilainen ja keskittyä työsi tekemiseen!

Palvelumme sopii Sinulle kun omaat Taitoa ja haluat Ansaita sillä.
Jätä laskutus, paperityöt ja byrokratian kanssa painiminen meidän hoidettavaksemme!
Se kun on se Meidän Taitomme!

Avaa Oma Toimipisteesi!

Käyttäjätunnukset saman tien:

  • Maksutta
  • Helposti
  • Ilman velvoitteita
  • Aloitus vaikka heti

 

Liity maksutta!

Kirjautuminen